Prośba o spojrzenie na logi z VAG'a

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • BenRhod
    Classic
    • 2008
    • 35

    Prośba o spojrzenie na logi z VAG'a

    Trafiłem w ciemno... ma oznaczenie AUM
  • wojtassss
    Drive
    • 2007
    • 41

    #2
    Prośba o spojrzenie na logi z VAG'a

    Witam, chciałbym ocenić stan silnika i osprzętu zanim pomyśle o podnoszeniu mocy i dlatego zrobiłem kilka pomiarów VAG_COMem, prosiłbym o odpowiedź w jakim stanie jest silnik i osprzęt, z góry dziękuję

    Jeśli jakieś logi trzeba powtórzyć prosiłbym o informacje, które,
    kanały logowane były na 4 biegu

    basic settings na jałowych



    Kanał 013 i 008 podczas jazdy:


    Kanał 011 (w dwóch kolumnach coby się zmieściło na jednym obrazku):


    Kanał 003 i 004:


    Kanał 008 i 010:



    Basic settings - kanał 003



    Basic settings - kanał 004



    Basic settings - kanał 011



    będę wdzięczny za informacje o stanie, może ktoś zasugeruje przebieg? 8)
    , pozdrawiam Wojtassss
    octavie mam i ja

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Przeplywomierz kaput Wartosc od okolo 2200 obr/min maleje. Nie wiem czy ALH nie powinno miec od tych 2000 obr/min wartosc wymagana caly czas 850mg/H czy dopiero pozniej, chyba ze gaz nie byl wcisniety do konca od poczatku Generalnie wartosc wychodzi okolo 730-740. Przez to tez chyba w pewnym momencie doladowanie spada, a potem jest juz w normie.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • wojtassss
        Drive
        • 2007
        • 41

        #4
        Zamieszczone przez Maicroft
        Przeplywomierz kaput Wartosc od okolo 2200 obr/min maleje. Nie wiem czy ALH nie powinno miec od tych 2000 obr/min wartosc wymagana caly czas 850mg/H czy dopiero pozniej, chyba ze gaz nie byl wcisniety do konca od poczatku Generalnie wartosc wychodzi okolo 730-740. Przez to tez chyba w pewnym momencie doladowanie spada, a potem jest juz w normie.
        witam, wydaje mi się, że cisnąłem do końca (choć za bardzo nie miałem jak (dość duży ruch). Postaram się wieczorkiem jeszcze raz sprawdzić przepływkę.

        pozdrawiam Wojtassss

        p.s. a co sądzicie o korekcjach? podobno można z nich ocenić zużycie silnika?
        octavie mam i ja

        Komentarz

        • Zoltar
          Rider
          • 2005
          • 722

          #5
          Średnia przepływka

          2400-2800 coś dzieje się z doładowaniem


          Korekcje ok, nie masz się co martwić
          www.soft-car.pl
          www.chiptuning-gdansk.pl


          - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
          - Wyłączanie DPF
          - Hamownia Obciążeniowa

          Komentarz

          • wojtassss
            Drive
            • 2007
            • 41

            #6
            Zamieszczone przez Zoltar
            Średnia przepływka

            2400-2800 coś dzieje się z doładowaniem


            Korekcje ok, nie masz się co martwić
            witam, dzięki za informacje, jutro postaram się jeszcze raz zrzucić kanał 011 i 004

            pozdrawiam Wojtassss
            octavie mam i ja

            Komentarz

            • Ziomal
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 5841
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              wojtassss, na jakim Vagu robisz ?
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz

              • Aligator
                Ambiente
                • 2004
                • 162

                #8
                albo cos jest z turbina albo masz zapchany filtr powietrza bo masz podcisnienie w dolocie.
                sprawdz basic settings na kanale 010 z odpietym filtrem zeby sprawdzic czy to filtr czy tez nie
                przeplywke tez wypadaloby podmienic
                www.dynosoft.pl

                Komentarz

                • wojtassss
                  Drive
                  • 2007
                  • 41

                  #9
                  Zamieszczone przez Ziomal
                  wojtassss, na jakim Vagu robisz ?
                  witam, robilem na 3.11, chociaz mam tez 4.09 moze jak bede mial czas to dzisiaj zrobie na tym drugim

                  Zamieszczone przez Aligator
                  sprawdz basic settings na kanale 010 z odpietym filtrem zeby sprawdzic czy to filtr czy tez nie
                  nie wiem czy sam sobie dam rade ale sprawdze i to, generalnie samochód jeździ bardzo dobrze jak na 90 koni, no ale jeśli coś jest nie tak to trzeba to będzie sprawdzić

                  EDIT: odpiąłem fitr (który z resztą wymieniony został niedawno) i dalej na postoju jest podciśnienie (jeśli dobrze rozumiem, to jest mniejsze niż atmosferyczne)?

                  ktoś ma pomysł co to może być?

                  pozdrawiam Wojtassss
                  octavie mam i ja

                  Komentarz

                  • Samiec
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4287
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    Podepne sie pod temat
                    Mozna sprawdzic stan wtryskow VAGiem?
                    I co jeszcze mozna sprawdzic przy zwiekszonym spalaniu?
                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                    Komentarz

                    • wojtassss
                      Drive
                      • 2007
                      • 41

                      #11
                      Zamieszczone przez Samiec
                      Podepne sie pod temat
                      Mozna sprawdzic stan wtryskow VAGiem?
                      I co jeszcze mozna sprawdzic przy zwiekszonym spalaniu?
                      Witam, z tego co się orientuję w jakiś tam sposób można ocenić stan wtrysków sprawdzając kanał 013 (na którym pokazuje korekcje na poszczególnych cylindrach). Gdy jest na duży plus (ponad 1) to może coś być nie tak z wtryskami, ale też może coś być nie tak ze słabym sprężaniem na danym cylindrze, lub na tym samym cylindrze coś z zaworami. Korekcje na kanale 013 na minus oznaczają, że jest ok a nawet bardziej niż OK.

                      pozdrawiam Wojtassss
                      octavie mam i ja

                      Komentarz

                      • Samiec
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 4287
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez wojtassss
                        Witam, z tego co się orientuję w jakiś tam sposób można ocenić stan wtrysków sprawdzając kanał 013
                        Dziekowac jutro sie pobawie, jak rozumiem test tez na 3m biegu jak w przeplywce ?
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz

                        Pracuję...